Jesteśmy producentem zamocowań od 1994r. Wyceń swój produkt lub zadzwoń do nas: 661 331 215
Polski producent elementów złącznych
B2B

Więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

Szybki kontakt:

+48 661331215

Aktualności

Dromet Systemy Zamocowań > Aktualności > ISO 9001:2000

ISO 9001:2000

Z niekłamaną przyjemnością informujemy o przystąpieniu naszej firmy do programu certyfikacyjnego ISO 9001:2000. Jednostką, która przeprowadzi audyt certyfikujący będzie TÜV Rheinland Polska. Mimo iż sam proces jest mocno skomplikowany a kryteria jakie firma starająca się o certyfikat musi spełnić są bardzo szczegółowe i surowe to zapewniamy, że już niedługo Dromet dołączy do elitarnego grona firm mogących pochwalić się certyfikatem ISO 9001:2000.

Opis normy

ISO 9001:2000 – międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji.
Normę tą mogą stosować wszystkie organizacje, niezależnie od ich wielkości i rodzaju. Ukierunkowana jest ona na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta, a więc określonych potrzeb względem wyrobów danej organizacji, przyjęcie podejścia procesowego, dostarczanie wyników skuteczności procesów oraz ich ciągłe doskonalenie, w oparciu o obiektywne pomiary. Standard ten zaleca objęcie procesów organizacji cyklem PDCA, znanym również jako Cykl Deminga.
Do głównych wymagań normy ISO 9001 należą m.in.: wprowadzenie nadzoru nad dokumentacją i zapisami, zaangażowanie kierownictwa w budowanie systemu zarządzania jakością, usystematyzowanie zarządzania zasobami, ustanowienie procesów realizacji wyrobu, dokonywanie systematycznych pomiarów (zadowolenia klienta, wyrobów, procesów).

Wszystkie te wymagania są szczegółowo opisane w przedmiotowej normie i uwzględniają osiem zasad jakości:

zorientowanie na klienta (pozycja organizacji na rynku jest zależna od jej klientów);
przywództwo (kierownictwo organizacji wypracowuje kierunki jego rozwoju);
zaangażowanie ludzi (najcenniejszym dobrem organizacji są ludzie);
podejście procesowe (skuteczność i efektywność organizacji zależą w głównej mierze od jakości realizowanych w niej procesów);
systemowe podejście do zarządzania (zarządzanie jakością jest traktowane jako zarządzanie wzajemnie ze sobą powiązanymi procesami);
ciągłe doskonalenie (stałym celem organizacji jest ciągłe doskonalenie realizowanych w niej procesów);
rzeczowe podejście do podejmowania decyzji (podejmowanie decyzji opiera się na analitycznej, logicznej bądź intuicyjnej analizie wszelkich dostępnych danych i informacji);
wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami (tworzenie wzajemnie korzystnych stosunków z dostawcami materiałów i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości).
Przystąpienie do programu certyfikacyjnego ISO 9001:2000 jest tylko potwierdzeniem naszego zaangażowania w proces samodoskonalenia i naturalnie komponuje się z naszym mottem: „bezkompromisowa jakość”.